Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk. Glasvezel in Den Haag.

Waarmee kan ik u helpen?

Providers en pakketten Overstappen.

Ik zie op tegen het overstappen op glasvezel. Kan iemand me helpen?

Veel providers hebben een overstapservice. Daarmee bieden ze hulp bij het overstappen van de ene provider naar de andere. Bijvoorbeeld bij het in kaart brengen en opzeggen van uw huidige abonnement(en). Of bij het schrijven van een opzegbrief.

Zelf uw abonnement opzeggen.
Als uw (toekomstige) provider geen overstapservice heeft, moet u uw huidige abonnement zelf opzeggen. U kunt hiervoor onze opzegbrief gebruiken. Zorg dat u de klantgegevens van uw huidige abonnement bij de hand heeft voordat u hiermee aan de slag gaat. 

Download onze opzegbrief. Nadat u alles heeft ingevuld, verstuurt u de brief ondertekend naar uw provider. Het is verstandig om dit aangetekend te doen.

Liever persoonlijke hulp?

We kunnen u ook helpen bij het invullen van de brief. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Of vraag onze glasvezeladviseurs ernaar. Zij staan u te woord in het dichtstbijzijnde glasvezelinformatiepunt dat aanwezig is in uw wijk zodra we starten met de aanleg. Een van onze adviseurs kan ook een keer bij u thuis langskomen om u van persoonlijk advies te voorzien.

Het installeren van uw diensten.
Uw internet-, tv en/of telefoniediensten worden geïnstalleerd door een monteur van uw provider. Sommige providers bieden deze service gratis aan, anderen vragen hiervoor een bijdrage. Dit ziet u terug in de resultaten van onze glasvezelvergelijker.

keuzevrijheid