Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Aanleggen Afspraak wijzigen.

Hoe wijzig ik de afspraak voor de installatie van mijn glasvezelaansluitpunt?

Dit kan op meerdere manieren. 

Zijn wij op dit moment bij u in de wijk aan het werk?
Dan kunt u de wijziging doorgeven aan een glasvezeladviseur bij het informatiepunt in uw wijk. Online uw afspraak wijzigen kan ook, via MijnGlasvezel wijzigt u de afspraak eenvoudig zelf.                                                                                      

Nog geen MijnGlasvezel account?
Met MijnGlasvezel bent u altijd op de hoogte van de status van de aanleg en kunt u direct zien wanneer uw woning wordt aangesloten. U regelt er ook alles rondom uw aansluiting. Maak nu een MijnGlasvezel account aan.

Heeft u uw abonnement bij een provider, maar nog geen glasvezelaansluitpunt in uw woning?
Uw provider meldt bij Reggefiber dat uw woning een glasvezelaansluitpunt mist. Na deze melding belt onze glasvezelmonteur u voor het maken van een afspraak. Dit gebeurt meestal binnen 5 werkdagen nadat de melding bij Reggefiber binnen is. 

Krijgt de aannemer u niet aan de lijn, ontvangt u een afspraakvoorstel per brief. Belangrijk is dat u deze afspraak bevestigd. Zonder een bevestigde afspraak komt de glasvezelmonteur niet naar uw woning. 

Graag rekening mee houden.

Het is belangrijk dat u of een bevoegd (meerderjarig) persoon aanwezig is als wij het glasvezelaansluitpunt komen installeren. De glasvezelmonteur moet vaak in de kruipruimte zijn. Zorgt u dat deze en de ruimte rondom het aansluitpunt in uw meterkast of woonkamer makkelijk toegankelijk zijn? Zo kan onze glasvezelmonteur straks snel aan de slag.






MijnGlasvezel homepage

KBA-01260-C5Q1N3