Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Aanleggen Afspraak wijzigen.

Ik heb een kaartje van Reggefiber gehad, omdat ik niet thuis was. Wat moet ik doen?

Dat is afhankelijk van het moment waarop u het kaartje van ons heeft ontvangen. Er zijn namelijk 4 momenten waarop wij rondom en in uw woning moeten zijn. Op die momenten kunt u dus een medewerker van Reggefiber verwachten.

1. Is Reggefiber momenteel bij u in de wijk aan het werk? Een van onze glasvezelvoorbereiders komt altijd langs om te kijken wat de meest geschikte plek is voor uw eigen glasvezelaansluitpunt in uw woning. 

2. Zodra de glasvezelkabel van de straat naar uw woning wordt doorgetrokken via een ondergrondse tuinboring. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn. 

3. Wanneer het glasvezelaansluitpunt wordt geïnstalleerd door de glasvezelmonteur. Hiervoor maken we vooraf een afspraak met u, want het is belangrijk dat u thuis bent. Bent u zelf niet in de gelegenheid? Dan kunt u een bevoegd (meerderjarig) persoon vragen om namens u aanwezig te zijn.

4. Wanneer uw provider bij ons aangegeven heeft dat uw storing ondervindt in de apparatuur van Reggefiber. Denk hierbij aan een defect glasvezelaansluitpunt, een breuk in de oranje glasvezelkabel bij u in de tuin, et cetera. 

Nieuwe afspraak maken?
Op het kaartje dat u in de brievenbus heeft gevonden, staat waarom de Reggefiber-medewerker bij u aan de deur was. U vindt daar ook de instructies en het telefoonnummer voor het maken van een nieuwe afspraak. 


KBA-01262-R3J4N6