Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Postcodecheck

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van je woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Mijn glasvezeldiensten werken niet meer, wat nu?

Werkt uw glasvezelaansluiting niet meer naar behoren? Dat kan meerdere oorzaken hebben.

Het kan zijn dat uw apparatuur de oorzaak is voor het disfunctioneren van uw glasvezelverbinding. Uw provider kan samen met u beoordelen en eventueel uitsluiten of er iets mis is met uw router, modem of tv-ontvanger. Werkt uw randapparatuur niet goed, dan helpt uw provider u om het op te lossen.

Storing op het netwerk.

Is uw apparatuur niet de oorzaak? Dan ligt het mogelijk aan het glasvezelnetwerk. Wanneer er sprake is van een storing op het glasvezelnetwerk is het aan de provider dit melden bij de landelijke storingsdienst en Reggefiber. Alleen dan kunnen wij de storing zo snel mogelijk proberen te verhelpen.

Glasvezel gebruiken