Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Glasvezel gebruiken Aansluiten.

Wanneer kan ik gebruik maken van de diensten via glasvezel?

Zodra Reggefiber het glasvezelaansluitpunt in uw woning heeft geïnstalleerd, kan de provider uw diensten activeren. Uiteraard gebeurt dit pas nadat u een glasvezelabonnement heeft afgesloten. Daarna kunt u genieten van alle voordelen van internet, tv en/of telefonie via glasvezel. 

De levertijd van de diensten verschilt per provider. Op de website van uw provider en in de bevestigingsbrief van uw abonnement vindt u hierover meer informatie.

De aanleg van een glasvezelnetwerk is een aardige klus, waar een groot team van onze medewerkers bij betrokken is. We leggen glasvezel namelijk wijk voor wijk en straat voor straat aan. Het kan dus even duren voor uw woning aan de beurt is voor de installatie van het glasvezelaansluitpunt. 

Al wel een glasvezelaansluitpunt in uw woning? 
Dan kan het zijn dat de provider van uw glasvezelabonnement de diensten nog moet activeren. De levertijd van de diensten verschilt per provider. Op de website van uw provider vindt u hierover meer informatie. De gegevens staan ook in de bevestigingsbrief van uw abonnement.

Vanaf het moment dat u een glasvezelabonnement heeft afgesloten verloopt alle communicatie via uw gekozen provider. De levertijd van de diensten verschilt per aanbieder. Op de website van uw provider vindt u hierover meer informatie. De gegevens staan ook in de bevestigingsbrief van uw abonnement.

Het activeren van uw abonnement verloopt volgens de volgende stappen.

Stap 1.
Na het afsluiten van uw abonnement ontvangt u van uw provider een bevestiging per post of e-mail. Controleer of alle gegevens in deze brief of mail kloppen.

Stap 2. 
De provider meldt aan Reggefiber dat u een abonnement heeft afgesloten. Deze melding is noodzakelijk om uw diensten te kunnen activeren.

Stap 3. 
Reggefiber neemt binnen 5 tot 20 werkdagen contact op om het glasvezelaansluitpunt in uw woning te installeren. Het exacte aantal dagen hangt af van de vereiste werkzaamheden. Dit kan betrekking hebben op de wijkcentrale, benodigde graafwerkzaamheden en/of het plaatsen van modems.

Stap 4.
Reggefiber plaatst een glasvezelaansluitpunt in uw woning.

Stap 5. 
De provider activeert uw diensten, waarna u kunt genieten van alle voordelen van internet, tv en/of telefonie via glasvezel. 

Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.