Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Postcodecheck

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van je woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Wat doe ik als mijn glasvezelaansluiting niet werkt?

Een niet-werkend modem ligt vaak aan een van de volgende twee oorzaken. Heeft u nog geen glasvezelabonnement afgesloten bij een provider?

Dan is uw glasvezelmodem nog niet geactiveerd en geeft het geen signaal. Wilt u gebruikmaken van uw glasvezelaansluiting? Sluit dan eerst een abonnement af. Op onze website vergelijkt uw providers en abonnementen via onze handige glasvezelvergelijker.

Heeft u wel een glasvezelabonnement afgesloten?

Als u zeker weet dat uw glasvezeldiensten zijn geactiveerd door de provider, is er iets anders aan de hand. Waarschijnlijk is er sprake van storing. U kunt in dat geval het beste contact opnemen met uw provider.

Glasvezel gebruiken