Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Glasvezel gebruiken Storing.

Wat doe ik als mijn glasvezelaansluiting niet werkt?

Een niet-werkend modem ligt vaak aan een van de volgende twee oorzaken. Heeft u nog geen glasvezelabonnement afgesloten bij een provider? Dan is uw glasvezelmodem nog niet geactiveerd en geeft het geen signaal. Wilt u gebruikmaken van uw glasvezelaansluiting? Sluit dan eerst een abonnement af. Op onze website vergelijkt uw providers en abonnementen via onze handige glasvezelvergelijker. 


Heeft u wel een glasvezelabonnement afgesloten? 
Als u zeker weet dat uw glasvezeldiensten zijn geactiveerd door de provider, is er iets anders aan de hand. Waarschijnlijk is er sprake van storing. U kunt in dat geval het beste contact opnemen met uw provider.