Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?
Direct naar hoofdinhoud
Welke diensten

Mijn woning is opgeleverd, maar ik heb nog geen glasvezelaansluiting, wat nu?

Om deze vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden willen wij je vragen contact met ons op te nemen via de klantenservice.
Welke diensten
  • Mag ik de glasvezelaansluiting tijdelijk van de muur halen?
  • Ik heb een aanvraag gedaan voor het verplaatsen/verwijderen van een glasvezelaansluiting, wanneer krijg ik een reactie?
  • Wat zijn de kosten voor het verplaatsen van mijn glasvezelaansluiting?
  • Ik wil mijn glasvezelaansluiting verplaatsen, kan dat?
  • Ik heb te laat een aanvraag gedaan, hoe kan ik de werkzaamheden versnellen?
  • Wanneer sluiten jullie mijn nieuwbouwwoning aan op glasvezel?
  • Wat regelt de projectontwikkelaar/aannemer voor mijn glasvezelaansluiting en wat moet ik zelf doen?
  • Is de glasvezelaansluiting in mijn nieuwbouwwoning kosteloos?
  • Kan ik mijn huidige abonnement meeverhuizen naar mijn nieuwbouwwoning?
  • Mijn nieuwbouwwoning heeft nog geen glasvezel, wat nu?
  • Moet ik een glasvezelaansluiting aanvragen voor mijn nieuwbouwwoning?
  • Hoe kan ik zien of ik een aansluiting heb op mijn adres?
  • Komt mijn nieuwbouwwoning in aanmerking voor een haalbaarheidsonderzoek?
  • Ik weet mijn postcode en huisnummer nog niet van mijn nieuwbouwwoning, kan ik mij ook aanmelden voor de netwerkupdates?
  • Ik heb op tijd een aanvraag gedaan, kunnen de werkzaamheden eerder plaatsvinden?