Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Over de website Glasvezelvergelijker.

Ik heb via de glasvezelvergelijker een abonnement afgesloten. Wat gebeurt er nu?

Fijn dat u voor glasvezel heeft gekozen. Reggefiber heeft uw aanvraag ter beoordeling verstuurd naar de provider van uw keuze. Uw aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. De provider neemt daarna de communicatie over uw abonnement van ons over. 

Mochten er vragen zijn over uw aanmelding, dan neemt de provider contact met u op. Bij goedkeuring van de aanvraag, stuurt uw provider meestal binnen 14 dagen een bevestigingsbrief. Hierin leest u alles over uw abonnement nog eens rustig terug.  Wanneer u de bevestiging van uw provider heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen bedenktijd. In deze 2 weken kunt u uw abonnement eventueel nog annuleren.  

Installatieservice. 

Heeft u gekozen voor installatie door een monteur? Dan neemt uw aanbieder telefonisch contact met u op om een installatieafspraak te maken. Als u niets van uw provider hoort, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van uw aanbieder. 

Vragen of wijzigingen? 

Kloppen de gegevens in uw bevestigingsmail van Reggefiber niet? Neem dan contact op met ons, onze contactgegevens vind u onderaan deze pagina.  Voor vragen over uw abonnement of over de behandeling van uw aanvraag neemt u contact op met uw gekozen provider. De contactgegevens van uw provider vindt u waarschijnlijk makkelijk online.