Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Over de website MijnGlasvezel.

Waarom kan ik me niet aanmelden voor MijnGlasvezel?

Wij begrijpen dat u dat vervelend vindt. Er zijn verschillende redenen mogelijk. 

1. Krijgt u de melding dat MijnGlasvezel niet beschikbaar is? 

Dat betekent dat u in een gebied woont waar glasvezel (en daarmee ook MijnGlasvezel) nog niet beschikbaar is. Meld u aan voor de nieuwsbrief, dan stellen we u op de hoogte als MijnGlasvezel wel beschikbaar is. 

2. Is er al een MijnGlasvezel account aangemaakt op uw adres? 

Controleer of een huisgenoot misschien al een account heeft aangemaakt. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

3. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres al gebruikt wordt voor een ander MijnGlasvezel account? 

Als u onlangs bent verhuisd, is dat mogelijk de reden. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

4. Kunt u niet achterhalen waarom u geen MijnGlasvezel account kunt aanmaken? 

Stuur ons een bericht en vermeld welke naam en welk e-mailadres u heeft gebruikt bij de registratie. Wij zoeken zo snel mogelijk uit hoe we het probleem kunnen verhelpen.

MijnGlasvezel registratie