Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website.

Door op JA te klikken of gebruik te blijven maken van deze website geef je aan toestemming te verlenen voor het plaatsen van cookies. Lees meer over Reggefiber Cookies
Hier vindt u ons Privacy statement

 
Eindelijk glasvezel.

Waarmee kan ik u helpen?

Over Reggefiber Vragen of klachten.

Hoe kan ik schade melden die is veroorzaakt door de aanlegwerkzaamheden?

Schade is altijd vervelend. Het spreekt voor zich dat we altijd ons uiterste best doen om dit te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch iets stuk gaan, dan zorgen we dat u de schade zo snel mogelijk vergoed krijgt. Hieronder leest u op welke manieren u een melding kunt maken van de schade.

Schadeprocedure.
Om uw schadeclaim te kunnen beoordelen, hebben we de volgende gegevens nodig:

- Een omschrijving van de gebeurtenis en situatie. 
- Foto’s waaruit blijkt dat de schade is veroorzaakt door werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk. 
- Uw adresgegevens.
 
U kunt uw gegevens en foto's e-mailen naar: schade@reggefiber.nl. Opsturen per post kan ook. Gebruik daarvoor onderstaand postadres.

Reggefiber ttH BV
T.a.v. Klantenservice - Schade
Postbus 135
7460 AC Rijssen

Nadat we uw gegevens hebben ontvangen, sturen we u een bevestiging. De aannemer neemt vervolgens contact met u op voor de verdere afhandeling.

Innovatief aanleggen

KBA-01049-W6P8F7