Reggefiber maakt gebruik van cookies voor een goede werking van de website. Bekijk ons cookie-beleid.

Check mijn woning

Postcodecheck

Door je postcode en huisnummer in te vullen zie je direct wat de status is van je woning.

Wat is uw kamernummer?

Er zijn meerdere kamernummers op dit adres. Kies het juiste kamernummer.

Hoe en waar kan ik mijn huidige abonnement opzeggen?

Uw huidige abonnement opzeggen kan op meerdere manieren. Veel providers hebben een overstapservice en kunnen uw abonnement voor u opzeggen.

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met uw provider zelf. De contactgegevens vindt u onder andere op hun website.

Ook Reggefiber biedt hulp bij het opzeggen.

Als uw (toekomstige) provider geen overstapservice heeft, moet u uw huidige abonnement zelf opzeggen. U kunt hiervoor onze opzegbrief gebruiken. Zorg dat u de klantgegevens van uw huidige abonnement bij de hand heeft voordat u hiermee aan de slag gaat.

Download onze opzegbrief. Nadat u alles heeft ingevuld, verstuurt u de brief ondertekend naar uw provider. Het is verstandig om dit aangetekend te doen.

Liever persoonlijke hulp?

We kunnen u ook helpen bij het invullen van de brief. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Of vraag onze glasvezeladviseurs ernaar. Zij staan u te woord in het dichtstbijzijnde glasvezelinformatiepunt dat aanwezig is in uw wijk zodra we starten met de aanleg.

Providers en pakketten